Въпроси и Отговори

Опитали сме се да опишем в тази секция всички най-често задавани въпроси, за да можете лесно и бързо да се ориентирате и да решите проблема си без да се налага да се обаждате по телефона, това пести време и на двете страни, за което Ви благодарим. Така имаме повече време, за да полагаме усилия да поддържаме информацията максимално актуална и сайта все по-добър и функционален. Ако все пак не намерите желаният от Вас отговор тук, то можете да се свържете с нас по телефона, с радост ще се опитаме да помогнем.

Въпроси и Отговори

Регистрацията на сайта ни е еднократна и отнема секунди. Веднъж регистрирани ще може да закупувате многократно билети без да е необходимо да въвеждате данните си всеки път. Ще може да въведете телефон за връзка, за да можем лесно да се свържем с Вас при нужда. Ще може да следите историята на покупките си. Само регистрираните потребители могат да купуват билети на сайта ни.

За да се регистрирате е необходимо да кликнете на връзката “Регистрирай се” от менюто в долната част на сайта или от прозореца „Вход“ от главното горно меню, след което да въведете необходимата информация. Ще получите имейл в електронната си поща, съдържащ временна парола. След първия вход в системата е препоръчително да смените временната парола с такава, която ще запомните лесно (съхранението на паролата в пощата Ви не е добра идея). В личния си профил може да въведете колкото се може повече информация, която би улеснила връзката ни с Вас, ако се наложи. Това не е задължително, а просто опция по желание. След като вече имате регистрация, може да закупите желаните от Вас билети.

Ако до няколко минути след регистрацията си не получите имейл-а с потвърждение и временна парола, то Вие имате проблем с входящата поща. Обикновено това се случва когато използвате служебен имейл (към някоя институция или банка например). Поради завишените анти-спам критерии на входящите филтри се случва нашият имейл да е попаднал в “bulk” или „spam“ директорията или вобще да не е доставен. Ако намерите мейла в СПАМ, то маркирайте го, че „не е спам“, за да нямате проблеми с последваща комуникация. Ако вобще не намерите мейла, моля включете нашия домейн (theater.bg) във белия списък за получаване на имейли на пощата си и заявете загубена парола. Ако и това не помогне, то бихте могли да направете нова регистрация с някои от свободните/общодостъпни и доказано работещи имейл провайдери като gmail например, тогава със сигурност няма да имате повече проблеми.

След като се регистрирате ще получите временна парола на вашия имейл. За да я промените трябва да се логнете на сайта и да изберете опцията “Лични” => „Лични данни“ от главното меню на сайта. Тук може да редактирате цялата информация свързана с Вас, включително и да промените паролата си.

Ако сте забравили паролата си и не може да влезнете в профила си, то от меню „Вход“ от главното меню на сайта може да кликнете на линка „Забравена парола“, ще трябва да въведете потребителското си име или имейл, след което на мейла ще получите линк за промяна на паролата. Ако имате проблем, винаги може да се свържете с нас по телефона, за да Ви асистираме.

Необходимо е да имате регистрация на сайта.
1. След като влезнете с Вашите потребителско име и парола кликнете върху “Програмата” от главното меню отгоре.
2. Изберете за кой театър искате да видите програмата.
3. Изберете желания спектакъл от тези, които виждате и кликнете на бутона „Купи билет“.
4. Ще видите скица със секторите на залата или цялата зала със информация за свободните места и цените на билетите. Всяка ценова група е оцветена в различен цвят за по-лесно ориентиране. Тук трябва да кликнете върху желаният от Вас сектор, ако има такава опция или директно върху желаните места.
5. В сив плътен цвят са отбелязани вече продадените или резервирани места. Кликнете върху тези свободни места, които желаете да закупите (повторен клик върху вече маркирано място ще го де-маркира/освободи, а поставяне на мишката върху всяко място дава точна информация за номер на ред и номер на мястото). След успешно резервиране на място то се оцветява в ярко зелено. Отдясно в секция „Вашата поръчка“ се виждат всички маркирани от Вас места. Ако има активирана опция от там може да изберете вида на билета (например детски), за целта кликнете върху (+) и изберете съответния тип билет. Също така ако имате активирана такава опция можете да видите каква точно е видимостта към сцената от избраното от Вас място (кликнете върху бинокъла).
6. След като сте приключили с избора не места, изберете метод на плащане и доставка и кликнете върху бутона “Плати”.
7. Следвайте инструкциите на платежната система, която сте избрали.
8. След успешно заплащане ще може да разпечатате билетите си от главното горно меню „Лични“ => „Печат билети“. За избралите наложен платеж, моля очаквайте обаждане от наш оператор за потвърждаване на поръчката.

Многократно получаваме запитвания от вас, защо след като не сте успели да заплатите билетите си (неуспешно плащане по някаква причина най-често пропаднала 3D верификация), те вече са заети. Отговорът е прост – когато си изберете места и се опитате да ги платите, те стоят резервирани за вас за 15 мин и чакат потвърждение за успешно плащане (не бихте желали с друг по бърз потребител да закупите едно и също място), след което системата автоматично ги освобождава. Следователно, ако след неуспешно плащане (процедурата на съответния платежен оператор е прекъсната и ние не сме получили нито отказ, нито потвърждение), държите да закупите точно същите първоначално избрани места, то трябва да изчакате 15 мин, за да се освободят автоматично или да отидете от главното меню на сайта в „Лични“ => „История“, да намерите в списъка последното си плащане (неуспешно, ще бъде със статус „чака плащане“), да кликнете върху бутона „Детайли“. В страницата с детайли за плащането има голям червен бутон „Анулирай“, натиснете го и местата ще се освободят веднага.

ВНИМАНИЕ! Системата следи за многократна резервация (кликвания) на места без последващо плащане и блокира потребителско име, надвишаващо предварително зададените критерии за неуспешни опити. Ако не успявате да закупите билетите, които желаете след няколко опита, по-добре е да се свържете с нас, за да се опитаме да помогнем.

От главното меню изберете „Лични“ => „История“, ще се отвори страницата „ИСТОРИЯ НА ПОРЪЧКИТЕ/ПЛАЩАНИЯТА“. Тук ще видите всички ваши опити за плащане на билети (сполучливи и несполучливи). Според статуса на всчка една поръчка може да разберете дали е сполучлива или не. За повече информация, както и евентуално разпечатване на билетите, кликнете върху бутона „Детайли“, ще се отвори нова страница с цялата информация за съответната поръчка, както и бутони за разпечатване на билетите.

Билети могат да се разпечатват до края на представлението, след което връзката за печат се премахва и остават само детайлите на поръчката.

Ваучер подарък може да закупите от сайта ни от главното меню изберете „Програма“ => „Ваучер за подарък“. Налични са няколко номинала. Кликвате върху избрания (до 5 броя на поръчка), след което избирате начин на плащане и следвате стъпките за плащане.

След успешно плащане от менюто „Лични“ => „История“ кликнете върху „Детайли“ на конкретното плащане/поръчка. Ще видите всички вауерчи, които може да свалите във формат PDF или да ги разпечатате.